Dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Ghid practic de exercitii in durerea de umar

Semne că ești dependentă de cumpărături Durerea de umeri poate avea mai multe cauze, printre care și statul în fața calculatorului pentru perioade lungi de timp, dormitul pe o parte sau ridicarea greutăților. Această durere poate iradia și în zona gâtului și a spatelui. Pe lângă aplicarea unor comprese fierbinți și cu gheață pentru a reduce inflamațiileîți recomandăm și următoarele exerciții fizice.

Exerciții de întindere Exercițiile zilnice sunt esențiale pentru a ameliora durerea de umeri și a-ți îmbunătăți flexibilitatea. Odihna pe timp de noapte și în anumite momente ale zilei este indispensabilă, dar trebuie să eviți să stai în aceeași poziție ore în șir.

Exerciții pentru a ameliora durerea de umeri

Totodată, îți poți mări rezistența mușchilor și-ți poți corecta postura corporală cu următorul program de exerciții. Reține: Exercițiile trebuie să fie de intensitate moderate. Execută-le doar după după încălzirea zonei pe care vrei s-o antrenezi. La final, este bine să întinzi umerii pentru a stimula circulația.

  1. Conuri pe articulațiile tratamentului încheieturilor
  2. Apariția în articulația umărului provoacă durere
  3. 11 exerciții care ameliorează durerea de umeri - Doza de Sănătate
  4. De ce doare partea stângă a articulației șoldului
  5. Cum să preveniți accidentările și durerile de genunchi, umeri sau spate în timpul antrenamentului?

Prin executarea adecvată a mișcărilor, previi leziunile și durerea. Iată o  rutină pe care merită s-o încerci: 1. Încălzire Înainte de a începe, încălzește mușchii în felul următor: Pune mâna pe spătarul unui scaun. Fă un pas sau doi înapoi, dureri de umăr în timpul exercițiului fizic când brațul este întins complet. Ține celălalt braț pe lângă corp.

Execută mișcări circulare sau dintr-o parte în cealaltă timp de 2 minute.

dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Repetă cu brațul celălalt. Întindere ascendentă Pune mâna dreaptă pe umărul stâng. Cu mâna stângă, ia cotul drept și ridică-l cât poți brațul durerii în articulația umărului nu se ridică tare înainte.

Menține această poziție timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială. Execută 5 repetări, apoi schimbă brațele. Citește și: 3. Întindere pe lateral Această întindere începe la fel ca cea anterioară, dar acum trebuie să exerciți presiune în partea laterală. Astfel, trebuie să iei mâna de pe umăr și să întinzi ușor brațul. Execută câte 5 repetări pe fiecare parte. Întindere în spate Pentru această întindere, trebuie să-ți îndrepți mâna în spate și să atingi tocul ușii sau marginea unui perete.

Fă câțiva pași înainte pentru ca brațul să fie întins complet în spate.

Autentificare

Apasă timp de 5 secunde, apoi relaxează brațul. Execută 5 repetări, apoi repetă cu brațul celălalt. Întindere mixtă Pentru această întindere, ai nevoie de o bandă elastică sau de o bucată de material care se întinde.

dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Ține de un capăt al benzii cu mâna dreaptă și pune brațul după ceafă. Cotul trebuie să dureri de umăr în timpul exercițiului fizic îndoit.

Mișcă mâna stângă către talie și apucă celălalt capăt al benzii. După ce ții bine de ambele capete, întinde brațul de sus către tavan și pe cel de jos către podea. Întinde banda în acest fel timp de 30 de secunde, odihnește-te, apoi repetă de 5 ori.

Întindere în poziția culcat Întinde-te pe un pat sau pe o saltea și ține picioarele drepte.

dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Apucă încheietura mâinii drepte cu mâna stângă, ridică brațele și întinde-le în spate. După ce treci de zona feței, întinde brațul drept și încearcă să-l ții așa timp de câteva secunde.

Repetă exercițiul cu brațul stâng. Întindere în formă de fluture Întinde-te pe o saltea și pune mâinile la ceafă. Coatele trebuie să fie ridicate. Deschide brațele pe lateral și încearcă să atingi podeaua cu coatele. Repetă de 5 ori. Exerciții pentru a ameliora durerea de umeri După ce ai executat întinderile, trebuie să-ți întărești umerii.

Următoarele exerciții sunt ideale pentru persoanele care au tendinită sau probleme la coiful rotatorilor. Flotări verticale Întrucât flotările obișnuite pot fi dificile atunci când te dor umerii, există o opțiune mai ușoară care ajută la întărirea acestora.

Stai cu fața la perete, îndeajuns de departe pentru a pune palmele pe el și a ține brațele întinse. Mișcă trunchiul înainte și ridică călcâiele. Coatele se îndoaie, în timp ce umerii se ridică. Menține poziția timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială. Execută 10 repetări.

dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Ridicări ale umerilor Și acest exercițiu pentru a reduce durerea de umeri se execută cu fața la perete. Pune palmele pe perete și fă câțiva pași în spate până când brațele sunt complet întinse.

Durere în articulațiile umărului în timpul exercițiului fizic

Ridică brațele puțin câte puțin, cât poți de tare, fără să ridici mâinile de pe perete scopul este ca umerii să ajungă până la nivelul urechilor. Coboară încet brațele și reia exercițiul. Execută 5 repetări.

Exerciții cu gantere La început, poți să faci acest exercițiu fără gantere, iar apoi să adaugi greutățile pe măsură ce capeți rezistență. Pentru primul exercițiu, întinde-te cu fața în jos pe canapea, pe pat sau pe o bancă. Ridică unul din brațe. Ia gantera în mână și ridică brațul întins, îndreptându-l în spate. Repetă de 10 ori, apoi schimbă brațele. Al doilea exercițiu este asemănător, numai că trebuie să stai pe un scaun.

Mișcă în spate brațul în care ții greutatea, până devine paralel cu podeaua. Execută câte 10 repetări pe fiecare parte. Exerciții cu bețe Poți folosi o coadă de mătură sau un baston, de exemplu. Stai în picioare, cu spatele drept și picioarele depărtate.

Dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Ține bățul de capete cu ambele mâini. Mișcă brațele de o parte și de alta, întinzându-le cât poți de tare.

Durere în articulațiile umărului în timpul exercițiului fizic Durerea de umar Simptome si tratamente — Voltaren Hmel spate tratament Grupul Şcolar Energetic Timişoara a luat fiinţă în anulfăcând parte din unităţile de învăţământ ale fostului Minister al Energiei Electrice, fiind singura şcoală cu profil energetic din zonă. Este situat în partea de Nord-Est a oraşului Timişoara, pe ygesom.

Poți executa aceeași mișcare cu brațele întinse în spate ținând bățul în mâini. Ai putea, de asemenea, să trasezi cercuri cu brațele în timp ce ții bățul, ridicându-l deasupra capului și coborându-l până în zona abdomenului.

Repetă mișcarea în sensul acelor de ceasornic, iar apoi în direcția opusă.

dureri de umăr în timpul exercițiului fizic

Un alt exercițiu eficient este să ridici brațele deasupra capului și să miști bățul dintr-o parte în cealaltă. Nu uita să citești: Încearcă și tu aceste exerciții și întinderi minunate pentru a ameliora durerea de umeri!

Sursa imaginii reprezentative: wikiHow.

Citițiși