Remedii pentru osteochondroza cervicală,

remedii pentru osteochondroza cervicală

MD 8 exerciții uimitoare care previn osteocondroza Osteocondroza cervicală este o boală destul de periculoasă a coloanei vertebrale, caracterizată de dureri ale spatelui, migrene dese, amețeli, vedere încețoșată, înrăutățirea auzului și pierderea echilibrului.

apă pentru tratarea articulațiilor

Din fericire, toate aceste simptome pot fi prevenite cu ajutorul unui șir de exerciții simple și plăcute. Exerciții care, pe lângă faptul că vor preveni boala, păstrând sănătatea dvs intactă, vor îmbunătăți memoria, concentrarea, capacitatea dvs de lucru și vor relaxa mușchii.

Exercițiul 1.

tratamentul articulațiilor viermilor

Coborâți bărbia spre gât și rotiți ușor capul de 5 ori spre stânga și apoi de 5 ori spre dreapta. Exercițiul 2. Ridicați puțin bărbia și rotiți iarăși ușor capul de 5 ori spre stânga și apoi de 5 ori spre dreapta.

Citiţi de asemenea

Exercițiul 3. Aplecați capul spre dreapta încercând să atingeți umărul cu urechea. Executați mișcarea de 5 ori. Repetați și pentru partea stângă.

Cum poti preveni spondiloza cervicala Care sunt cauzele spondilozei Spondiloza apare ca urmare a inaintarii in varsta deoarece oasele si ligamentele din coloana vertebrala se uzeaza, isi pierd din rezistenta. Pentru a contracara acest fapt, adesea coloana vertebrala va produce tesut osos in exces - acesta fiind cunoscut sub denumirea de osteofite, adica a unor formatiuni osoase care se dezvolta in zona articulatiilor sau in alte zone. Osteofitele sunt des intalnite in zona gatului, adica acolo unde se manifesta spondiloza cervicala. In afara de cauza principala a declansarii spondilozei - imbatranirea - mai exista si alte motive care o favorizeaza.

Exercițiul 4. Ținând bărbia drept, lipiți mâinile de ceafă.

creak articular

Apăsați cu ceafa spre mâini de 3 ori câte 7 secunde. Exercițiul 5. Apăsați cu fruntea în palme, încordând mușchii gâtului. Repetați mișcarea de 3 ori câte 7 secunde. Exercițiul 6.

Meniu cont utilizator

Încordând mușchii gâtului, apăsați cu tâmpla dreptă în palma dreaptă de 3 ori câte 7 secunde. Repetați mișcarea și pentru partea stângă.

Exercițiul 7. Țineți capul drept.

Beneficiile mierei cu osteocondroză

Încordând mușchii gâtului, încercați să apropiați cât mai mult bărbia de piept. Apoi, dați capul spre înapoi și ridicați bărbia cât mai sus posibil. Exercițiul 8. Apropiați de bărbie palmele unite având degetele încrucișate. Apăsați cu bărbia în palme de 3 ori câte 7 secunde. În timpul exercițiilor respirați lin și remedii pentru osteochondroza cervicală, fără să vă suprasolicitați corpul.

Tratamentul osteocondrozei cu miere: rețete și metode de utilizare

Dacă simțiți durere — amânați exercițiile sau reduceți încordarea. Cu siguranță aceste exerciții vă vor ajuta să scăpați de durerile cervicale și vă vor revigora corpul!

Nu uitați nici de sănătatea prietenilor voștri!

Citițiși